Am intrat deja in ultima luna de asteptare a evenimentului Digital Marketing Forum, ajuns deja la a opta editie acesta este gazduit de catre Crowne Plaza Hotel, evenimentul fiind programat la data de 26 – 27 februarie.
Evenimentul de marketing cel mai asteptat din Romania va include doua zile in care vor fi seminarii si conferinte, acestea bineinteles oferind tuturor participantilor noi si noi idei dar si noi concepte care s-ar putea sa fi aplicate in campaniile urmatoare de marketing online.
La Digital Marketing Forum participa foarte multi oameni cu experienta, directori si manageri de marketing, brand manageri, directori de media, brokeri online, manageri de comunicare, directori de strategie si multi altii. Organizatorii spun ca participarea la acest eveniment o sa va aduca o noua viziune din marketingul digital, invatand totodata sa aduci mai multa interactiune cu consumatorii si mai multe conversii.
Participa la Digital Marketing Forum 2014:
• DACA vrei sa masori corect rezultatele campaniei tale.
• DACA vrei sa abordezi canale noi de marketing eficient.
• DACA vrei sa stii tendintele momentului
• DACA vrei sa iti pui la punct propria strategie de marketing digital.
• DACA vrei sa vezi ce tactici au aplicat o serie de branduri cunoscute
• DACA vrei sa afli noi solutii si idei pentru campaniile online.
• DACA vrei sa asimilezi aplicatii practice ale social media in activitatile de marketing.
Prima zi va include o conferinta si sase seminarii, acestea vor oferi solutii eficiente si de ultima ora care ii vor ajuta pe participanti sa isi mareasca rezultatele intr-un mod cat mai vizibil. Aici vor fi prezentate in premiera rezultatele celor mai bune campanii prezente in anul 2013.
In a doua zi, un training intensiv de marketing digital, sustinut de catre Remco van der Beek, un trainer care are peste 15 ani de experienta. In aceasta sesiune participantii vor afla care sunt cele mai noi canale de online marketing, inclusiv engine marketing, display advertising si Social Media marketing.
Printre vorbitorii internationali ii enumeram pe: Victor Knaap, Founder and CEO, MediaMonks, ce are o experienta de peste 10 ani in marketingul online si a realizat campanii pentru Jaguar, Heineken, Nintendo; Ilyan Kovatchev, Creative Director, Ilyan.com ce detine peste 13 premii internationale si Remco Van Der Beek Digital Marketing Consultant, Trainer si Speaker ce a implementat campanii pentru cele mai importante branduri internationale.
Sa nu uitam ca avem si specialistii locali, unde ii putem enumera pe: Raluca Kisescu, Director Commercial Marketing, Avon Romania si Moldova; Alexandru Cernatescu, CEO, Head of Strategy, Infinit Solutions Agency; Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image; Vladimir Oane, Co-Founder, uberVU; Costin Radu, Managing Partner, The Geeks,Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO; Daniel Secareanu, Head of P&G Digital at MediaCom Romania, Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, WebDigital, Vasile Alboiu, Creative Director, SeniorHyper; Tudor Galos, Consumer Marketing Manager Microsoft; Stefan Stroe, Managing Director, Incandescent Marketing; Claudia Chirilescu, Director General, Spoon Media; Cristian Ursea, Digital Enthusiast, Spoon Media; Lorand R. Minyo, Co-Fondator, Asiqo; Gabi Nistoran, Web Analyst, Conversion; Dragos Gurarosie, Cofounder, Pampam; Alexandru Filip, Cofounder, PamPam; Catalin Emilian, Country Manager Romania & Moldova, Gemius.
Daca doriti sa participati la Digital Marketing Forum ar fi bine sa va grabiti, pana pe data de 7 februarie toate biletele au un pret special. Daca nu va intereseaza acest lucru, ultima data la care va puteti cumpara bilet este pe 25 februarie, mai multe detalii aveti pe site-ul oficial al evenimentului: http://www.2014.digitalforum.ro/inregistrare.php