Acasa Evenimente Intentia de cumparare a tinerilor de Black Friday 2013

Intentia de cumparare a tinerilor de Black Friday 2013

by Dragos Schiopu

Un numar de 1027 de tineri, cu varste cuprinse intre 14 si 24 de ani, au fost chestionati cu privire la intentiile lor de cumparare de Black Friday. Tinerii au fost selectati aleatoriu din panelul 1424.ro, iar in urma studiului a reiesit ca:

– 46% dintre nativii digitali declara ca nu stiu daca vor face cumparaturi de Black Friday, dar vor evalua ofertele facute de comercianti;

– 24% nu vor cumpara nimic in ziua reducerilor;

– 19% au deja lista de cumparaturi pregatita din timp;

– 11% nu au idee ce reprezinta conceptul Black Friday / Vinerea Neagra.

Tinerii care intentioneaza sa cheltuiasca bani pe achizitiile de Black Friday, si-au alocat un buget intre 501 si 1000 lei.

Cele mai cautate produse de catre cei decisi sa cumpere sunt produsele si accesoriile IT, in procent de 25% si cu doar 1% mai putin, produsele de gaming si console, iar tinerii aloca pentru achizitionarea acestor produse, un buget de peste 1000 de lei pentru produsele IT si un buget intre 501 si 1000 de lei pentru gaming si console.

In procent de 18% sunt cautate telefoanele mobile, pentru acestea tinerii alocand un buget de 301 pana la 500 de lei .

Un buget de maxim 100 de lei este alocat pentru cei interesati sa cumpere accesoriile fashion, acestea fiind cautate in proportie de 5%.

In timp ce tabletele, notebook-urile, aparatura audio (playerele si playerele portabile), electronice diverse si aparatura foto/video digitala au un procent de sub 4%, pentru acestea fiind alocat de tineri un buget cuprins intre 101 si 300 lei.

Tinerii care intentioneaza sa cumpere gaming si console, prefera sa cumpere offline din magazinele specializate, in timp ce electrocasnicele si jucariile sunt acizitionate din supermarket/ hypermarket .

infographic_black_friday2013_digital_natives

s-ar putea sa-ti placa