Moon Ribas, supranumita Femeia-cyborg, cofondatoarea Fundației internaționale Cyborg, va fi prezenta la Bucuresti la Internet & Mobile World 2014 (IMWorld 2014), cel mai important eveniment „business to business”, dedicat solutiilor digitale, mobile si software, care va avea loc la Romexpo in perioada 8 – 9 octombrie.
Moon Ribas, femeia-cyborg , care si-a implantat un senzor ce vibreaza la fiecare cutremur, indiferent de locul in care acesta se produce. va vorbi la IMWorld 2014 despre experientele sale unice ca cyborg si va face cunoscuta viziunea pe care o are asupra viitorului iminent in care tehnologia va fi parte din noi.
Alaturi de Moon Ribas, la IMWorld, vor fi prezenti si lideri ai online-ului, precum Benjamin Ampen , responsabil pentru dezvoltarea noilor piete din Europa in cadrul Twitter, sauJosh Partridge, director de publicitate pentru EMEA la Shazam.
De altfel, ca in fiecare an, la eveniment, vor lua parte numerosi speakeri renumiti la nivel international in domeniile in care activeaza. Mozilla, o prezenta constanta la IMWorld, va fi reprezentata de Chris Heilmann, Principal Evanghelist, care va vorbi despre viitorul aplicatiilor si va spune ce anume ar trebui sa faca, atat dezvoltatorii, cat si companiile pentru a nu ramane in afara pietei, intr-o economie in continua schimbare.
Vor mai fi prezenti: Yoav Arnstein, General Manager la LiveRail EMEA, companie fondata de doi romani si achizitionata ulterior de Facebook, Edward Weatherall, Business Development Directorul la VisualDNA, agentia care ajuta companiile sa ințeleaga comportamentul online al consumatorilor, prin intermediul unei tehnologii patentate, care face posibila crearea de profiluri de personalitate cat mai exacte, si Steve Keil, cofondator la MammothDB, care va da la IMWorld 2014 mai multe detalii despre Big Data, despre delimitarea dintre mit si realitate si va arata cum pot companiile obtine rezultate reale si masurabile prin folosirea instrumentelor de gestionare a datelor. Prezentarea acestuia din urma va fi urmata de un workshop, in care participantii vor putea beneficia de o sesiune interactiva si practica despre Big Data.
Agenda IMWorld are in acest an o structura noua, cu o scena principala, unde speakerii internationali vor prezenta studii de caz si vor vorbi despre solutiile de business care pot fi aplicate in diverse domenii din industrie, cu focus pe retail, FMCG, automotive, banking si pharma&healthcare, dar si cu scene specializate care vor aduce in prim-plan discursuri si prezentari de produse inovative.
Accesul la IMWorld 2014 se face pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi cumparate online pana la data de 7 octombrie 2014, pe site-ul www.imworld.ro.