Neuromarketingul combina neurologia cu marketingul pentru a tinti exact acea parte a creierului responsabila pentru luarea deciziilor de cumparare: creierul reptilian. Aceasta noua stiinta te poate ajuta sa creezi mesaje pe care clientii / consumatorii in sfarsit le vor observa, intelege, aminti si le vor pune deasupra celor ale competitorilor.
Evenimentul de neuromarketing are loc in data de 26 septembrie 2014, la Howard Johnson Grand Plaza Hotel si este sustinut de Dr. Christophe Morin– CEO and co-founder, SalesBrain, un om cu peste 30 de ani de experienta in management si psihologia consumatorului.
Dr. Christophe Morin a dezvoltat o adevarata pasiune pentru a intelege ce ii determina pe oameni sa cumpere ajutand de-a lungul timpului sute de companii sa atinga un nou nivel de performanta aplicand stiinte cognitive de ultima ora.
In 2002 a fondat compania SalesBrain, unul dintre pionierii cercetarii in domeniul neurostiintei si prima agentie de neuromarketing din lume care a folosit aceste cunostinte pentru a prezice comportamentul consumatorilor. De la infiintarea companiei SalesBrain, Christophe a sustinut peste 1.000 de workshopuri si a pregatit manageri din 19 tari diferite, incluzand si 6000 de CEO.
Este detinatorul a numeroase premii internationale printre care “Great Mind Innovation Award 2014” si “Great Mind Award 2011” acordate de Advertising Research Foundation si autorul a numeroase articole de specialitate si carti printre care si:”Neuromarketing: Understanding the Buy Buttons in Your Customer’s Brain”.
Workshop-ul se adreseaza specialistilor in marketing, comunicare, PR, vanzari cat si directorilor executivi, CEO, directorilor de Vanzari si Marketing, Product development si Business Development etc.
Inscrieri si alte detalii despre eveniment aici.