Acasa Foto & Video REVIEW: Navitel R400 NV una dintre camerele de buget de la Navitel

REVIEW: Navitel R400 NV una dintre camerele de buget de la Navitel

by Dragos Schiopu

Considerată fiind o cameră video auto de buget, Navitel R400 NV are câteva elemente surpriză care v-ar putea fi de mare ajutor pe timpul nopții. De altfel camera nu o putem considera o imensitate, ci doar o cameră de mărime medie având în vedere faptul că aceasta are o lungime de 9 m, o lățime de 5 cm și în cele din urmă o înălțime de doar 3 cm. Ca și până acum la celelalte modele de la Navitel și la acest model pentru a putea înregistra ceea ce filmează camera are nevoie și este însoțită de un card MicroSD.

R400 NV are un design foarte simplu ceea ce duce la o utilizare foarte ușoară cu atât mai mult cu cât poți intui funcționarea meniului, în special al celor 5 butoane. Microfonul este încorporat și totodată aveți la dispoziție un port Mini USB. Pentru cei interesați de modul în care filmează Navitel R400 NV trebuie să spunem că această cameră are o rezoluție FullHD, 30 de cadre pe secundă, dar și un unghi wide de doar 120 de grade.

De altfel formatul în care poate filma acest model de cameră este MOV, iar clipurile în buclă se pot filma la un interval de timp de 1, 2,3,5 sau chiar 10 minute. Ba mai mult decât atât camera poate face și poze la un maxim de rezoluție de 3MP. Chiar dacă această camera filmează pe timp de noapte, iar drumul este slab iluminat trebuie să știți că materialele video ale acestui produs sunt foarte clare, ceea ce nu poți avea parte la alte camere video auto.

Tot legat de această cameră mai putem spune că include și un senzor gravitațional, care pornește înregistrarea în mod automat în caz de accident sau de impact. Iar în ceea ce privește bateria, aceasta este integrată și este de 100 mAh. Prin urmare având în vedere că este o cameră video auto ce filmează impecabil și pe timp de noapte putem spune că Navitel R400 NV are un preț rezonabil de 300 lei, poate fi achiziționată și de la eMag și da este considerată o cameră de buget.

Navitel R400 NV Pro si contra

PRO

• Ma incanta foarte tare faptul ca poate fi prins si cu ventuza pe geam, astfel incat daca ai mai multe masini poti schimba de la una la cealalta.