Motorola a publicat ieri pe contul lor de youtube, un clip cu Moto X, varful de gama lansat in prima jumatate a acestui an. Clipul ne surpinde placut, prezentandu-ne cateva imagini al primului print interactiv, ce va fi lansat in revista WIRED la inceputul anului 2014.
Din cate am inteles, desi Motorola duce o lupta continua de promovare a lui Moto X, acestia nu au vandut decat putin peste 500 000 de terminale. Acestia au creat chiar si o aplicatia de Facebook, numita Moto Match, lansata in septembrie, ce randeaza un telefon Moto X bazat pe culorile alese de utilizator.
La simpla comparatie cu alte branduri, de exemplu Samsung, ne este clar ca Motorola nu o duce prea bine. Tot in scopul cresterii vanzarilor au lansat recent si Moto G, un fratior mai mic si mai ieftin al lui Moto X.
Barry Smyth, directorul de marketing la nivel global al companiei Motorola, a declarat ca se asteapta ca oamenii sa se dea revista mai departe prietenilor, fiind totusi un numar limitat. In felul asta devenind oarecum viralizata prin intermediul oamenilor.
Sa ne aducem totusi aminte de disponibilizarile facute de Motorola in luna martie.
2 comentarii
Revista asta mi-as cumpara-o si eu. Adica numarul asta. Foarte tare.
Cred ca anul viitor o sa avem o supriza asemanatoare de la Revista Biz. 🙂
Comentariile sunt inchise.