Aplicatia de socializare Instagram, bazata in exclusivitate pe continut foto si video, introduce un nou mod de prezentare al reclamelor. Anuntul a fost facut ieri, 4 martie, pe blogul oficial al Instagram.
Noul mod este unul inovativ, de tip carusel, derulabil si va afisat in news feed / pagina de acasa a interfetei Instagram. Practic, cu noul mod de publicitate ai impresia ca rasfoiesti paginile unei reviste de shopping, cel putin asta va fi intentia celor de la Instagram.
Acest mod va permite brandurilor sa posteze mai multe imagini ale produsului promovat cat si un link catre site-ul de unde acel produs poate fi achizitionat.
Modul de rulare este exemplificat in videoclipul de mai jos.
Reclamele de tip carusel vor fi introduse initial pentru utilizatorii aplicatiei Instagram din Statele Unite, pentru un numar limitat de branduri, iar cel mai probabil, ulterior, vor fi implementate pentru utilizatorii si brandurile din intreaga lume.
Instagram a introdus reclame prin mod imagine inca din 2013, iar din 2014 a introdus si reclamele de tip video.
Aplicatia Instagram este proprietatea Facebook, dupa ce acesta din urma a cumparat-o in 2012 pentru 1 miliard de dolari. Instagram are peste 3 milioane de utilizatori lunari si poate fi descarcata de aici pentru telefoane cu sistem de operare android si de aici pentru IOS.