Ingrijire personala cu aparatele de tuns de la Philips

Cand vine vorba de ingrijire personala, noi, barbatii, in general, nu acordam foarte mult timp si mai ales noi, cei pasionati de tehnologie, speram ca se va inventa intr-o buna zi frizerul-robot pe care sa-l tinem in casa intr-o cutie si sa-l scoatem rapid ori de cate ori este nevoie. Pana la inventarea robotului respectiv, ne putem descurca insa singuri, cu ajutorul tehnologiei Philips si cu ajutorul aparatelor de frezat sau tuns barba.

Eu, personal, folosesc un aparat de ras Philips Aqua Touch Plus, cu care obisnuiesc sa ma rad la doua, trei zile. Se poate folosi si cu spuma si apa. Acumulatorul lui permite o functionare indelungata, ceea ce il face deosebit de util atunci cand calatoresti, iar pe parcursul calatoriei nu ai intotdeauna o priza la indemana.

philips-aqua-touch-plus

Astfel, am inceput sa ma uit mai atent si la celelalte produse de ingrijire de la Philips, in special cele de tuns barba; uneori imi las un mic cioc, pe care dupa o saptamana sunt nevoit sa-l dau jos din cauza lipsei unui astfel de aparat de tuns barba, care sa-mi permita sa-l pastrez la o lungime constanta si, de asemenea, am descoperit tot in gama produselor de ingrijire de la Philips si aparate de tuns DIY, care iti permit utilizarea lor, fara a avea nevoie de ajutorul cuiva pentru a te tunde.

Philips-Beard-Trimmer-9000

Probabil ca pentru lucrurile mai complicate trebuie sa te si pricepi putin inainte de a baga masina de tuns in parul tau, dar eu de cativa ani incoace ma tund mereu scurt – 3 mm in fata si 2 in partea din spate; frizerul termina de obicei in 5 minute sau mai putin cu parul meu si imi dau seama ca lucrul asta l-as putea face si eu acasa, daca as avea masina de tuns potrivita. Spun asta pentru ca am luat la un moment dat o masina de tuns ieftina si nu mergea de nicio culoare. I-am povestit la un moment dat frizerului de ea si a ras, spunand ca masina lui de tuns a costat multe sute de lei (noi) si ca pot sa arunc linistit la gunoi masina mea de tuns. Bineinteles ca toate acestea se intamplau pe vremea cand inca nu apreciam corect valoarea unui brand.