Se pare ca cei de la Nokia isi doresc cu adevarat sa faca din tableta Nokia Lumia 2520 una foarte cunoscuta, fiindca daca acum cateva zile acestia lansau o reclama destul de bizara, la scurt timp au lansat alta noua, care este total diferita de precedenta.
Probabil aceasta noua reclama vine ca raspuns pentru comentarile negative ce au urmat dupa publicarea vechii reclame. Reclama precedenta speriind mai degraba potentialii cumparatori. Cei de la Nokia nu au dorit acest lucru, scopul lor initial fiind de a evidentia ca Lumia 2520 poate fi folosita si pentru distractie dar si pentru afaceri.
Daca nu ati vizionat inca reclama o puteti face mai jos:
Cam atat despre vechea reclama, fiindca cea noua va aduce cu siguranta un zambet pe chipul celor care o vizioneaza.
Noua reclama parodiaza intr-un fel iPad-ul celor de la Apple, intr-o animatie 3D care cu siguranta va aduce mai multi cumparatori decat precedenta, prezentand totul intr-o maniera mult mai pozitiva. Aceasta animatie ne prezinta o zi insorita de vara, iar personajul principal al acesteia este un catelus jucaus care este scos la plimbare. Dar datorita soarelui puternic stapana lui nu poate sa vada ce este afisat pe ecranul iPad-ului si este nevoita sa mearga la umbra. De aici incepe actiunea reclamei, fiindca in parc incep sa apara mai multi tineri cu iPad-uri, dar care precum stapana catelusului trebuie sa se retraga la umbra.
In final, spre bucuria catelusului si a tuturor celor prezenti in parc, apare cineva cu tableta Nokia Lumia 2520, care are un ecran diferit, pe care indiferent daca este soare puternic afara poate fi vizualizat orice fara nicio problema. Acesta comanda pizza cu ajutorul tabletei pentru toti cei din parc, catelusul este fericit si ziua este salvata.
Asadar prin aceasta reclama ne este sugerat intr-un mod direct faptul ca tableta Lumia 2520 este superioara iPad-urilor, care nu prea pot fi folosite in exterior.
Despre rivalitatea care exista pe piata stie toata lumea, precum si despre toate incercarile celor de la Nokia de a scadea din popularitatea iPad-urilor.
Toate aceste reclame ale Nokia din ultimul timp nu sunt vazute cu ochi buni de unele persoane, fiindca acestia cred ca ar fi mai bine sa investeasca banii acestia in dezvoltarea produselor, dar pe de alta parte sunt si cei care sunt mai realisti si realizeaza ca in spatele acestor reclame sunt de fapt niste strategii de marketing bine gandite.