Vodafone Romania lanseaza serviciul de recunoastere automata a vorbirii pentru clientii Postpaid care suna la *222.
Vodafone este prima companie telecom din Romania care implementeaza recunoasterea automata a vorbirii pentru serviciul de relatii cu clientii. Serviciul va fi disponibil din 27 august pentru clientii utilizatori de abonamente (persoane juridice si persoane fizice – limba romana). Acesta serviciu presupune recunoasterea vorbirii in limbaj natural a apelantilor cu ajutorul functiei ASR (Automatic Speech Recognition), si rutarea acestora in functie de anumite conditii.
Clientul nu va mai fi nevoit sa navigheze printr-o structura arborescenta cautand informatia necesara ci va fi suficient sa exprime verbal solicitarea lui. Clientul va ajunge mult mai simplu si rapid la raspunsul de care are nevoie.
Apelurile vor fi rutate automat catre echipa potrivita conform solicitarii clientului. Acesta trebuie doar sa rosteasca solicitarea, spre exemplu „setari internet” sau ” confirmare plata”.
Printr-un real dialog cu Andreea, vocea celebra de la *222, clientii vor fi directionati catre informatiile necesare, catre ramurile de self service sau catre un agent, conform cererii lor verbale. Simplu, rapid, comod si eficient. Astfel, apelul va dura cu mult mai putin fata de cat dureaza astazi, clientii vor economisi timp, iar experienta lor se va imbunatati considerabil.
Scenariu de apel:
Andreea m-a rugat sa spun cu ce ma poate ajuta, mi-a dat si exemple de solicitari. Am spus „setari internet”. Andreea mi-a repetat ce am spus si m-a intrebat daca a inteles bine: „Doresti setarile pentru internet. Am inteles bine?” Eu am spus DA. Andreea a continuat: „Vorbesti despre telefonul mobil?” Eu am spus din nou DA si m-a directionat in meniul de internet si mms. Acolo am ales ramura 3, pentru setari, IVR-ul mi-a spus ca telefonul meu nu este compatibil cu serviciul de setari automate (am android) si ma va directiona la un operator.