Acasa Jocuri Review: Ryse son of Rome

Review: Ryse son of Rome

by Dragos Schiopu

20140216203135!Ryse_box_art

Cu mult timp inainte ca jocul sa fie lansat, cei de la Crytek spuneau ca jocul va fi destul de casual si va oferi o experienta similara cu privitul unui film. De la aparitia pe Xbox jocul a avut parte de recenzii foarte dure, atat din partea site-urilor importante, cat si din partea gamerilor. Cu toate acestea a fost lansata si versiunea pentru PC care poate fi jucata si in 4k.

2619018-crytek_ryse_son_of_rome_rome_screenshot

Povestea e legata de un centurion roman, care are de indeplinit diferite misiuni si sarcini, iar indeplinirea acestora ii aduce noi abilitati si moduri de a ucide.  Jocul este „a celebration of violence”,  jocul fiind foarte satisfacator din acest punct de vedere, dandu-ti impresia ca manuiesti o sabie si nu o matura. Sigur, au fost discutii legate de faptul ca in multe cazuri indiferent de ce buton apasai reuseai sa-ti ranesti adversarul, dar in modul dificil aceasta sarcina iti este ingreunata.

Grafica si tot ce tine de ea – iluminare, modelele caracterelor, atentia acordata detaliilor e destul de bine realizata facand din joc un next-gen . Sigur, jocul e destul de scurt putand fi terminat in 5-6 ore.

Versiunea de PC vine la pachet cu toate DLC-urile lansate pentru versiunea de Xbox:

• The Colosseum Pack (conține două skin-uri pentru personajul principal și două hărți Arena)
  • The Mars’ Chosen Pack (conține un skin pentru personajul principal, patru hărți Arena și modul Survival)
  • The Duel of Fates Pack (conține două skin-uri pentru personajul principal, două hărți Arena și o hartă Survival)
  • The Morituri Pack (conține trei hărți Arena, două hărți Survival și cinci hărți pentru modul Arena solo)
  • Acces imediat la harta multiplayer Ruins și sabia “Legionnaire’s Trust” disponibilă inițial doar în ediția specială a jocului

Sigur, actiunea repetitiva si pe alocuri povestea au facut ca jocul sa primesca note mici din partea unora, mai ales ca e un joc care iti lasa in minte doar modurile spectaculoase in care iti ucizi oponentii, dar care dupa un timp devine destul de plictisitor. Asupra posibilitatii de a juca in 4k nu voi insista, deoarece fiecare e liber sa joace in functie de ce are la dispozitie.

s-ar putea sa-ti placa