Acasa Tehnologie Look Back a fost un succes pentru cei de la Facebook

Look Back a fost un succes pentru cei de la Facebook

by Dragos Schiopu

facebook_a_look_back_ndtvPentru cea de a zecea aniversare cei de la Facebook au oferit tuturor membrilor sai posibilitatea de a realiza un film de un minut in care sa fie prezentate momentele memorabile si de top pe care acestia le-au petrecut in interiorul retelei de socializare.

Asa ca, marti, Sheryl Sandberg, Chief Operating Officer la Facebook a declarat ca aproximativ 200 milioane de oameni au vizionat „Look Back”.

„A fost uimitor”, a spus Sandberg uitandu-se inca o data peste statistici. „Aproape 200 milioane de oameni au privit inapoi prin acest video, iar 50 la suta din utilizatorii care au vizionat au si distribuit propriul videoclip. Acest lucru a aratat puterea brandului pe Facebook.”

Facebook a debutat cu „Look Back” in urma cu o saptamana, mai exact pe data de 4 februarie. Acest video pentru multi chiar a insemnat o modalitate foarte interesanta de a retrai istoria. Problema cu acest videoclip a fost aproximativ ciudata, doar cei care au avut mult continut pe pagina s-au putut bucura de asa ceva, restul, persoanele care nu sunt asa integrate pe Facebook au primit doar un „multumesc”.

Din declaratile oficialilor de la Facebook a reiesit ca in urmatorii 10 ani se vor concentra foarte mult pe construirea a mai multor experiente, aplicatii cu scopuri precise dar si de a atrage un public mult mai larg.

„Asa cum ne-am imagina o lume in care ne-am construit fundatia cu Facebook, Instagram si Messenger, prin imbunatatirea acestor produse si prin aducerea altora inainte, vrem sa facem o experienta de partajare mult mai facila pentru utilizatori”, a spus Ebersman.

Aceasta declaratie a fost facuta special ca un raspuns la intrebarea reporterilor cu privire la utilizarea retelei de catre adolescenti. Asa ca, este clar ca Facebook va incerca sa aduca in viitor mai multe servicii pentru utilizatori.

Cam asa suna totul spus de catre compania Facebook. Pe de o alta parte, vazand mesajele lasate de catre utilizatori am observat ca foarte multe persoane sunt dezamagite de acel video, lucrurile interesante fiind luate dupa un algoritm prestabilit, acest lucru neinsemnand neaparat ca in acel videoclip vor aparea chiar cele mai memorabile evenimente de pe Facebook.

s-ar putea sa-ti placa