In ultima perioada profitul celor de la Samsung a scazut vertiginos, acest deficit producandu-se imediat dupa lansarea de catre Apple a terminalelor iPhone 6 si iPhone 6 Plus, dar un factor important este determinat si de catre alti producatori de telefoane inteligente, aici intruducand producatori chinezi precum Xiaomi.
Joia trecuta, o firma de cercetare de piata a estimat ca in al doilea trimestru al anului 2014, Apple a reusit sa isi majoreze cota de piata de la 12.2% la 14.6%, raportarea fiind facuta in perioada similara a anului anterior. Insa, de cealalta parte, rivalul sud coreean, Samsung Electronics Co, a inregistrat o scadere de pana la 21.9%, fata de 26.2% cat era inregistrat anul trecut.
Pentru a calibra din nou lucrurile, Samsung a decis sa investeasca intr-o campanie de promovare care poarta denumirea de „Ultimate Test Drive”, aceasta campanie permite consumatorilor din America sa testeze timp de 30 de zile unul din noile telefoane lansate de Samsung, Galaxy S6 Edge, S6 Edge Plus, si nu in ultimul rand. Note 5.
Partea cea mai interesanta in toata campania este ca nu se dedica tuturor consumatorilor, ea fiind valabila exclusiv pentru utilizatorii de iPhone, nu si pentru cei care au in posesie un dispozitiv cu Android sau Windows.
Utilizatorii doar trebuie sa se inregistreze pe site-ul de la Samsung, iar timp de o luna beneficiaza de un SIM activat care dispunde de un abonament de voce si de date mobile chiar la actualul operator al detinatorului de telefon iPhone.
Dupa expirarea celor 30 de zile, clientul nu este obligat sa cumpere acel terminal, insa Samsung specifica ca un client care totusi doreste sa ramana fidel dupa cele 30 de zile va beneficia si de alte avantaje, fara a specifica insa despre ce este vorba mai exact.