Facebook a anuntat astazi ca a achizitionat TheFind, o aplicatie de shopping online ce va afisa reclame personalizate in functie de profilul social al utilizatorului.
Aceasta aplicatie va permite agentiilor de publicitate sa vanda produse prin intermediul reclamelor care apar pe pagina de Facebook, dar intr-un mod mai complex decat cel cu care ne-am obisnuit pana acum. TheFind functioneaza pe baza unui motor de cautare care scaneaza produsele dorite de pe mai multe platforme de shopping si le centralizeaza astfel incat cumparatorul sa poata face cea mai buna alegere.
TheFind are un principiu de functionare asemanator site-ului Shopmania.ro, si acesta din urma cautand produsul selectat de tine pe mai multe platforme de shopping.
Are insa o experienta de vanzari de 9 ani si reuneste mai mult de o jumatate de miliard de produse din o jumatate de milion de magazine, ajutand astfel consumatorii sa-si gaseasca produsele si sa compare preturile. In urmatoarele saptamani platforma se va inchide, activitatea ei cat si o parte din angajati vor migra catre Facebook.
„Sunt incantati sa spunem bun venit celor de la TheFind. Echipa talentata din spatele acestui proiect a construit un motor de cautare de succes care ii aduce pe oameni mai aproape de produsele preferate. Impreuna, noi credem ca putem face ca serviciul de anunturi de pe Facebook sa fie si mai relevant si mai bun pentru utilizatorii nostri. Misiunea noastra este sa conectam oamenii cu brandurile, companiile si produsele de care sunt interesati, de aceea asteptam cu interes sa facem asta cu ajutorul celor de la TheFind” a declarat un purtator de cuvant de la Facebook.
Nu sunt cunoscute detalii legate de suma pentru care s-a realizat tranzactia.
Cert este ca o astfel de aplicatie reprezinta un interes crescut pentru aplicatiile de socializare care isi doresc ca utilizatorul sa nu mai fie nevoit sa paraseasca site-ul atunci cand face cumparaturi. De aceea nu ar trebui sa ne mire daca in viitorul apropiat si Twitter sau Pinterest vor implementa ceva asemanator TheFind.