Un nume destul de mare intalnit pe internet, Donuts Inc, este pe cale sa testeze una dintre cele mai mari „teori ale internetului”. Si anume faptul ca URL-urile conteaza. O mare grija a companiilor de profil este faptul ca domeniile se epuizeaza rapid, asa ca trebuie sa venim cu noi forme ale extensiilor pentru a redefini intr-o anumita masura modul in care accesam astazi internetul.
Extensiile .bike, .clothing, .guru, .holdings, .plumbing, .singles, and .ventures. sunt doar o mica parte din .gLTD-urile care vor putea fi inregistrate. Si sincer, pare o idee buna pentru milioanele de firme care isi vor face aparita pe internet pe aceste domenii noi.
Donuts este prima companie care a dat startul acestui trend, insa ICANN ofera posibilitate oricui de a administra propriile TLD-uri. Daca ai o idee buna si dispui de 185000 de dolari pentru a aplica si inca 25000 pentru taxa anuala de administrare, iti poti face propria extensie pe internet.
O lista completa a extensiilor care s-au lansat sau urmeaza as fie lansate de catre compania Donuts Inc poate fi gasita aici, pe siteul acestora.
2 comentarii
Era de asteptat nu ca la un moment dat o sa se epuizeze si nu numai ar fi ok sa poti avea extensia in functie de afacerea pe care o ai.
Am un mic magazin virtual de jucarii si ar fii foarte fain sa imi pot lua jucarioare.toys sau ceva de genul.
Comentariile sunt inchise.