Acasa Tehnologie 3 sfaturi practice pentru lucratul de acasă

3 sfaturi practice pentru lucratul de acasă

by Dragos Schiopu

Fie că ești un dezvoltator de afaceri care a lucrat toată viața în offline, fie un mentor digital, probabil ai auzit destul de mult vorbindu-se despre importanța și beneficiile transformării digitale.

Faptul că afacerile se vor muta aproape exclusiv în lumea digitală era o certitudine. Cu toate acestea, nimeni nu s-a așteptat să se întâmple atât de curând sau la o scară globală ca aceasta.

Acest lucru se datorează faptului că, în ultimele săptămâni, lumea a văzut cel mai mare flux global de oameni noi care au început să lucreze de acasă. Această tranziție s-a întâmplat fără să fie planificată și, în cele mai multe cazuri, fără birouri dedicate în casă sau apartament. Pentru unii oameni însemna chiar să lucreze de acasă, în timp ce își coordonează elevii sau studenții, ca profesor.

Drept urmare, o mulțime de companii sunt îngrijorate cu privire la modul în care trecerea la munca de acasă le va afecta afacerile. Mai jos, vă împărtășim 3 rutine care pot contribui la menținerea de productivitate în această nouă realitate.

1. Găsiți locul perfect de unde să lucrați

Sprijinirea lucratului de acasă a fost o decizie ușoară a angajatorului, mai ales în cazul personalul capabil să fie productiv cu un laptop și un smartphone. Dar casa dvs. ar putea fi mai puțin pregătită, atunci când vine vorba de a avea un birou funcțional de acasă.

Găsiți cea mai bună combinație de masă și scaun care vă oferă cea mai bună poziție de lucru. Planificați-vă să vă aranjați zilnic mediul de muncă. Aveți nevoie de o locație stabilă, potrivită pentru a lucra zilnic, fără a-i face pe membri familiei tale să se împiedice de birouri improvizate în mai multe locații din casa ta.

2. Planificați-vă ziua sau săptămâna

Zilele noastre de lucru la birou variază în funcție de profesie. Pentru noi toți, cea mai semnificativă schimbare este eliminarea temporară a întâlnirilor față în față.

Petreceți ceva timp pentru a defini ceea ce este critic și posibil de făcut în această situație nouă. Întâlnirile care rămân vitale vor fi virtuale, fiind singurul mod de colaborare posibil.

Așteptați-vă să aveți mai mult timp pentru munca orientată spre sarcini pe care vi le atribuiți și definiți singuri. O surpriză plăcută este un plus de timp adăugat programului dvs. odată cu eliminarea navetei zilnice.

De asemenea, pauza de prânz este adesea un moment vital la jumătatea zilei. Un mod bun de a construi o rutină este de a planifica un meniu de prânz pentru întreaga săptămână. Gătitul de la zero la prânz în fiecare zi consumă timp. Livrarea la domiciliu de la restaurantele locale poate fi în continuare o opțiune de a contribui la viața de afaceri locală.

3. Acces securizat la internet și instrumente de lucru

Valoarea reală a monitoarelor duble, a unui mouse suplimentar și a accesului la internet robust ar putea să nu fie evidente la locul de muncă, dar vă veți da seama de ele în curând, pe măsură de lucrați de acasă.

Fie că lucrați pe un desktop voluminos precum un Alienware, fie pe un laptop ușor și practic precum Asus Zenbook, fundația muncii de acasă va fi compusă din smartphone și calculator, completate de o conexiune la internet, care va fi testată de stres. Mai mulți lucrători la domiciliu înseamnă un consum mai mare de lățime de bandă.

Dacă până acum v-ați bazat doar pe audio pentru apelurile dvs. zilnice, luați în considerare opțiunile video. Videoconferințele vă vor aduce înapoi o parte din interacțiunile personale pierdute din întâlnirile față în față. Instrumentele de colaborare digitală, precum cele din cloud, sunt a doua mare necesitate pentru a vă asigura că taskurile dvs. merg înainte fără probleme.

s-ar putea sa-ti placa