In dimineata asta m-am trezit ca m-am apucat sa citesc ceva despre rezultatele financiare anuntate de Vodafone, pentru anul fiscal 2016 – 2017. In mare va pot spune ca pentru aceasta perioada, Vodafone a avut parte de:
- un numar de 9.441.063 clienti atat pentru serviciile mobile, serviciilor de voce si Internet of Things, printre care 8.744.061 de clienti pentru serviciile mobile;
- venituri din servicii de 707,2 milioane de euro la final de an (an financiar);
- astfel spus veniturile au crescut cu aproximativ 2,7 % fata de anul fiscal precedent;
Printre multe altele putem spune ca pentru Vodafone, anul fiscal 2016 – 2017 a fost unul infloritor. Fata de anul trecut (vorbim de an fiscal), numarul clientilor Vodafone a crescut cu circa 320.918 clienti. Dintre clientii Vodafone trebuie sa spun ca 41% sunt clienti proveniti din abonamente, iar 59% sunt clienti proveniti din utilizarea cartelelor Vodafone.
Iar lucrul acesta ma face sa ma gandesc la faptul ca foarte multi clienti sunt atrasi de cartele, deoarece ei se simt mai mult avantajati de catre acestea. Iar asta este doar opinia mea personala, mai ales ca sunt una din multele persoane ce utilizeaza cartela de la Vodafone. Tot in analiza, pe care Vodafone a realizat-o se mai arata faptul ca rata de consum a datelor mobile a crescut cu 100,4% fata de anul precedent.