Saptamana trecuta Snapchat a lansat serviciul Discover, un update cu care compania a surprins intreaga piata a retelelor de socializare. Pentru aceia dintre voi care nu stiti, Snapchat este aplicatia momentului, cea mai importanta caracteristica a sa fiind acea ca ,,ofera” fotografiilor si mesajelor pe care le postezi posibilitatea de a se autodistruge la cateva secunde dupa ce sunt vazute de alti utilizatori.
Snapchat Discover este o inovatie a retelelor de socializare. Cei de la Snapchat au creat un site de stiri special construit pentru vizualizarea pe mobil. De asemenea, au incheiat un parteneriat cu importanti colosi precum National Geographic, Vice, Yahoo News, People, Daily Mail, Comedy Central, Cosmopolitan, CNN, Food Network si ESPN. Snapchat se mandreste cu faptul ca Discover va cuprinde „fotografii si videoclipuri full-screen” si „o publicitate superba” – toate acestea lipseau in stadiul actual in care se aflau paginile de stiri pentru telefon. Cred ca o pagina plina de text mic si fotografii minimizate iti scade considerabil interesul fata de stirea respectiva, care poate fi extrem de bine scrisa. Traim intr-o lume in care modul de prezentare conteaza in proportie de peste 80%.
Astfel, de exemplu, odata ce dai click pe pictograma National Geographic, pornesti intr-o calatorie prin minim 5 stiri interesante, printre care se numara videoclipuri de o inalta rezolutie, informatii despre un anumit subiect, iar la sfarsit o mica intrebare de cultura generala. Pentru a fi in spiritul Snapchat, informatiile oferite de serviciul Discover vor disparea dupa 24 de ore de la difuzare, fiind inlocuite de alt de continut informativ si de divertisment.
Conform declaratiilor celor de la Snapchat, tinerii au nevoie de trei lucruri de la o stire: continutul trebuie sa arate cat mai bine pe telefon, stirea sa poate fi distribuita pe retelele de socializare si informatia trebuie sa fie prezentata intr-un mod cat mai captivant. Se pare ca Snapchat a incercat sa indeplineasca aceste conditii, iar rezultatele se vad deja. Reteaua de socializare este si mai bine primita de public, chiar daca inca din anul 2011 in care a fost lansata s-a bucurat de un feedback pozitiv. Pana acum, atat Google, cat si Facebook, au facut oferte de 4 miliarde de dolari, respectiv 3 miliarde de dolari pentru a cumpara aceasta aplicatie, dar Snapchat le-a refuzat pe ambele si se pare ca se afla in negocieri cu mari companii chinezesti pentru a spori succesul aplicatiei.
Snapchat lanseaza serviciul Snapchat Discover
279
articol anterior