Acasa Jocuri Review: Mu Online

Review: Mu Online

by Dragos Schiopu

mu-online-1

Mu Online este unul dintre jocurile copilariei mele, am crescut cu el, intotdeauna mi-a placut modul in care sunt desfasurate lucrurile in joc. Daca imi aduc bine aminte, cred ca am inceput sa il joc inca din 2006 sau 2007, nu mai stiu exact. Preferam sa il joc de obicei la sala de calculatoare, pe atunci nu erau posibilitati prea mari ca sa ai internet si calculator acasa. Investeam fiecare banut, ma jucam zilnic, devenisem deja client fidel al salii de jocuri unde ma duceam. Dupa cateva luni, s-a facut si un server local, pot spune ca a fost unul dintre cele mai bune pe aceea vreme, chiar daca inca era in versiunea 0.97D.

Acum o saptamana am cautat pe internet si am inceput sa il joc din nou, pot spune ca mi-a oferit aceeasi experienta, aceeasi metoda de joc cu care eram obisnuit acum cativa ani. Chiar daca jocul nu vine cu o grafica extrem de buna ofera ceea ce ii trebuie unui jucator. Vesnica coloana sonora si batranul gameplay inca s-au pastrat, poate putin mai imbunatatite in versiunea denumita si „season 8”. Nu foarte multe servere la momentul de fata opteaza pentru asta, de cele mai multe ori se prefera sa se faca pe o versiune mai veche, intrucat tot mai multi playeri prefera metoda clasica de joc.

Scopul jocului este acela de a deveni cel mai bun, sa adaugi puncte in toate cele patru categorii „strenght, agility, energy, vitality”, sa iti creezi armuri din ce in ce mai bune si sa participi la eventuri. Nustiu sigur cati dintre voi au auzit de acest joc, poate ca e prea vechi, prea inapoiat pentru ceea ce este acum pe piata dar pentru mine ramane insa cel mai bun. Jocul prinde viata atunci cand ai mai multe puncte adaugate. La fiecare reset campionul isi va reseta nivelul si va putea sa primeasca din nou puncte pe care sa le adauge, desigur numarul maxim de puncte difera de la server la server.

s-ar putea sa-ti placa