Acasa Jocuri Review: Dragon Age: Inquisition

Review: Dragon Age: Inquisition

by Dragos Schiopu

dragon-age-inquisitor-hd-pateytos-1920x1080

La data de 18 Noiembrie 2014 a fost lansat Dragon Age: Inquisition ca o continuare a celorlalte doua jocuri din serie Dragon Age: Origins si Dragon Age II. Auzind foarte multe lucruri bune despre noul joc din serie,  si ca urmare a faptului ca jocul a primit doua premii, printre care distinctia de cel mai bun joc al anului, am vrut sa-l incerc.

Povestea pe alocuri nu mi-a placut , dar jucand pe parcurs iti dai seama de ce seria Dragon Age a avut un efect atat de magnetic asupra multori gameri. In Dragon Age: Inquisition nu esti doar liderul unei bande de aventurieri, ci si acel personaj care trebuie sa aduca reforme si pace intr-o lume macinata de razboi si lupte politice. Ai la dispozitie o serie de regiuni in cadrul carora indeplinesti diferite misiuni, misiuni in timpul carora primesti diferite puteri. La inceput unele regiuni par restrictive dar ti se deschid pe parcurs. Tot pe parcurs ajungi sa evoluezi de la stadiul de simpla banda la cel de grupare care are puterea de a influenta decizii politice si de razboi, fiind in opinia mea unul dintre lucrurile cele mai interesante.

Modul in care e facuta harta si regiunile iti permit sa iti stabilesti un scop bine definit, asta daca nu te lasi prea atras de varietatea de peisaje si de zone neexplorate care te asteapta. Nu simti ca ceva cade de nicaieri deoarece fiecare dialog, fiecare cautare pe care o faci da un aer de lucru mult mai important decat o sarcina cum ar fi cea de ucis. Fiecare sarcina pe care o indeplinesti iti ofera o rasplata , cum ar fi bonusuri. De fapt, nu ai nicio idee cum cele mai mici actiuni pe care le faci au o influenta mare asupra experientei tale si asupra povestii ca intreg.

DAI_WM_MP4new

Poti sa-ti creezi propriul tau personaj sau sa alegi unul dintre cele existente.

All in all, mi se pare ca Dragon Age: Inquisition este un RPG ce merita jucat, o poveste ce te va tine in fata PC-ului pentru mult timp