Cu siguranta compania Apple va lansa un Iphone cu display-ul mai mare, iar in acelasi timp vor fi si reclame ads mai mari si vor aparea pe tot displayul. Astazi compania a anuntat doua noi formate ad pentru dezvoltatori, ca parte a platformei iAd: bannere ads full-screen si clipuri video pre-roll. Ambele sunt concepute sa ocupe toata suprafata display-ului in timpul utilizarii unei aplicatii, oferindu-le dezvoltatorilor un castig mai mare decat atunci cand se folosesc bannere ads mai mici.
Alte retele de reclame ads au oferit aceste bannere pentru o perioada incluzand platforma mobila ad a lui Google. Insa pana in prezent Apple avea nevoie de interactionare de catre utilizatori ca reclamele ads sa poata controla display-ul: trebuie apasat pe un banner pentru a putea aparea, sau trebuie pus pe pauza jocul sau aplicatia rulata.
Noul format va fi prezent pe ambele dispozitive, atat pe Iphone cat si pe Ipad, si sunt dispoznibile pentru dezvoltatori pentru a putea sa le foloseasca in aplicatile lor incepand cu data de astazi desi clipurile video pre-roll necesita IOS 7. Potrivit documentelor Apple, (le puteti citi accesand link-ul) aceste clipuri video pot rula pentru o perioada de 15, 30 sau 60 de secunde.
iAds a fost initial introdus ca o alternativa a campanilor de reclame pe telefoanele mobile care ar trimite utilizatorii unor aplicatii intr-un browser atunci cand bannerul cu reclama este apasat. Apple a oferit dezvoltatorilor de aplicatii o cale de a adauga reclame doar cu scrierea catorva linii de cod, si un sistem care deschide reclame interactive in aplicatia rulata fara a intrerupe utilizatorii din ceea ce faceau. Acel sistem a fost in topul platformei Apple in-app purchase, care pentru o perioada de timp a fost singura valabila pentru aplicatiile platite. Cu toate acestea, Apple a avut probleme in lupta cu Google deoarece cei din urma ofereau reclame ads pe multiple platforme, incluzand si pe cele ale lui Apple.