Binecunoscutul operator de servicii de telecomunicatii Orange si-a schimbat, in cadrul unui eveniment de la finele lunii aprilie, CEO-ul, asta insemnand ca un nou specialist a preluat activitatea si anume Liudmila Climoc. Fost CEO Orange in Moldova, Liudmila a venit pe piata romaneasca ca sa anunte noi prioritati in perioada imediat urmatoare si sa isi consolideze statutul de lider si in piata romaneasca.
Cu peste 10 ani de experienta in telecomunicatii, noul CEO a venit la evenimentul de pe 28 aprilie, alaturi de alti noi executivi din echipa, noul Chief marketing Officer şi noul Chief Financial Officer. Prezentarea acestora a fost facuta de directorul executiv al Orange pe Europa. De apreciat este faptul ca, sub conducerea sa, Liudmila, ca CEO al Moldovei, a reusit in anii de lucru, sa dubleze baza de clienti, astfel ca si-a facut pozitia de lider mai solida, mai puternica. In Moldova, cu ajutorul echipelor coordonate de catre ea, s-a reusit implementarea serviciilor de HD Voice si HD Voice International pentru mobil, inainte ca mare parte din Europa sa ajunga la performanta de a adopta aceste servicii. Cu alte cuvinte, si-a facut o reputatie onorabila si ca lider al Orange Romania, doreste sa aduca servicii si beneficii tuturor clientilor acestui operator de telecomunicatii.
Strategia companiei este trecerea de la serviciile mobile, ca si furnizor ale acestora, la serviciile integrate. In curand, se vor lansa servicii ca internetul prin fibra optica 1Gbps, iar cu ajutorul parteneriatului Telekom vor fi lansate si telefonia fixa si televiziunea pentru clientii care vor un pachet de servicii. Cum am mentionat ceva mai sus despre alt tip de servicii ce pot fi oferite, aceastea sunt defapt serviciile integrate.
Romania este a treia tara, ca marime din grupul Orange, care se aproprie de un venit de 1 miliard de euro anual si care se bucura de tot mai multi utilizatori ai serviciilor acestei companii. Pentru ca se doreste tot mai mult de catre clienti si asta la nivel european, ca serviciile sa vina toate la pachet, integrate pentru a se achita doar o factura, Orange isi consolideaza pozitia ca furnizor si vine cu oferte noi. Pentru ca este un razboi pe piata telecomunicatiilor, Orange vine in intampinarea nevoilor acestora, oferind calitate si continuand sa investeasca in serviciile sale, fiind lider pe piata din Romania la serviciul 4G.
Cu siguranta, anul 2016 va fi un an interesant si plin de realizari, pentru ca asta isi propune operatorul de telecomunicatii Orange, sa aduca oferte care au acelasi punct de plecare si acelasi scop, sa multumeasca si sa castige tot mai multi clienti.