Three Neiman Marcus, o retea americana de shopping a introdus in unele din magazinele sale din San Francisco, Dallas si Walnut Creek o serie de oglinzi inteligente care permit tuturor clientilor sa probeze anumite hanie pe care vor sa le cumpere online.
Oglinda de care vorbim poarta denumirea de MemoryMirror si a fost dezvoltata de catre compania Memomi. Numele este foarte sugestiv si mi se pare o idee foarte buna.
Oglinda este dotata cu trei camere Intel RealSense, camere despre care am vorbit chiar acum cateva zile aici, pe Digipedia. Aceste camere video preiau imaginea pe care o ai si o transfera instantaneu in mediul online, iar din acel moment, vei avea posibilitatea sa selectezi ce produs doresti sa probezi in timp real, toate acestea doar printr-o simpla comanda digitala.
Software-ul cu care este dotat oglinda iti va detecta marimea ideala, dar mai ales, iti va sugera chiar si ce modificari sa aduci unui obiect vestimentar pentru a il face perfect pentru tine, bineinteles, daca ai nevoie de asa ceva.
Demonstratiile de tip video care se inregistreaza vor fi salvate, iar in momentul in care ai nevoie si te-ai hotarat sa cumperi produse, vei avea toate datele de care ai nevoie.
Totodata, Memomi mai lucreaza si la dezvoltarea unei alte generatii, aceasta permitand proiectearea de imagini pe un panou construit din sticla. Mai exact, in viitor, dupa ce tehnologia va fi implementata, vei putea trece prin fata unui magazin si veti putea vedea in mod instant in vitrina daca hainele care sunt expuse va avantajeaza sau nu.
Daca doriti sa vedeti cum lucreaza aceasta oglinda aveti un video mai jos, cu siguranta vi se va parea foarte interesant.