In ultima vreme, spatiul de pe platforma YouTube devine din ce in ce mai incarcat cu videoclipuri ce contini imagini agresive si limbaj licentios precum imagini cu copii si animale abuzate, accidente auto grave in care apar persoane mutilate sau chiar decedate dar si alte forme de violenta ce nu ar trebui vazute de oricine, tinand cont ca majoritatea vizitatorilor platformei sunt minori.
In trecut, oficialii YouTube au facut numeroase promisiuni pe baza acestui subiect. Se pare ca promisiuni au fost si tot asa au ramas pana cand aceste imagini au inceput sa afecteze bugetul celor de la Google. Numeroase companii ce apelau la aceasta platforma pentru a-si promova produsele prin scurtele videoclipuri de advertising ,,strecurate” la inceputul sau pe parcursul contentului urmarit au renuntat la contracte, acest fapt determinandu-i pe oficiali sa ia masuri, adevarate de aceasta data.
Vazand ca filtrele si seriile de analiza facuta de inteligenta artificiala nu fac fata cerintelor, cei de la youtube au decis sa faca angajari in masa pentru a spori eficienta filtrelor, aceasta fiind facuta de oameni. Noii angajati, in jur de 10.000 pana in 2018, vor avea sarcina de a vizualiza si sterge sau corecta videoclipurile ce incalca termenii si conditiile ce apar in regulamentul YouTube. Ramane sa vedem daca noile masuri luate de oficiali vor da roade.