Cel mai important lucru in cariera unui site, sunt utilizatorii si numarul de accesari zilnice. Fara interes din partea utilizatorilor site-ul devine un simplu obiect de care nu mai ai nevoie. Multe metode si tehnici sunt publicate in mediul online pentru aceasta nisa dar nici-unul pana acum nu a dat roade. Avand ceva experienta, si bunavointa, va voi impartasi cateva tehnici si metode prin care puteti sa va atrageti publicul dorit pe site.
Continutul unui website este baza prin care utilizatorii si SEO-ul vor deveni prietenii vostri. Cu cat continutul este mai avantajos cu atat si numarul de utilizatori va creste. In functie de interesele pe care le au majoritatea utilizatorilor privind continutul unui site, cu cat acesta este mai interesant si atractiv, si utilizatorii vor veni intr-un numar cat mai mare. SEO-ul in continutul site-ului este foarte important, intrucat motoarele de cautare pe langa tag-uri si keyword-uri mai solicita si afisarea continutului din site, spre exemplu un articol.
Conectarea site-ului la cat mai multe retele de socializare este benefica, intrucat utilizatorii sunt interesati mai mult de aceasta parte si apeleaza la comunicarea si afisarea imaginilor in timp real. Facebook spre exemplu este cel mai bun in ceea ce priveste socializarea, iar tot mai multi administratori de site il folosesc pentru publicitate.
Organizarea unor concursuri interactive prin care utilizatorii sa aiba sansa egala de castig, iar premiul sa fie destul de substantial. Spre exemplu un concurs prin tragere la sorti, ca premiu acordandu-se un Iphone sau un alt telefon. Desigur ca nu toate tipurile de concursuri atrag utilizatorii, in special cele care nu sunt reale, si nu au posibilitatea sa inmaneze premiile.
Publicitatea prin e-mail inca se mai foloseste, si da roade. Spre exemplu, o baza de date plina cu adrese de e-mail valide, poate sa puna la dispozitia administratorului o metoda destul de veche prin care potentialii vizitatori sa fie instiintati de ofertele si ceea ce se petrece pe site. Pe langa toate acestea se mai poate folosi si abonarea prin e-mail, serviciu prin care utilizatorii abonati primesc in timp real informatii despre ceea ce se actualizeaza pe site.