Fiecare firma este nevoita, cel putin o data pe an, sa realizeze un inventar al bunurilor pe care le detine. De asemenea inventarierea reprezinta verificarea numerelor de inventar, dar si alinierea resursei umane „de teren” cu responsabilul de inventar pana la finalizarea fiecarui registru in parte. De aceea inventarierea poate dura cateva zile sau chiar saptamani pana situatia va fi prezentata. Ba mai mult decat atat se pot gasi si neconcordante.
Insa cum noi traim in epoca vitezei avem nevoie de solutii rapide pentru a putea realiza inventarierea. In cele din urma Smartid.Inventory este solutia perfecta pentru inventariere, avand in vedere ca poti inregistra si evalua, atat cantitativ, cat si valoric toate mijloacele fixe ale companiei in orice moment. Iar daca va intrebati ce inseamna si ce reprezinta Smartid.Inventory, in paragrafele urmatoare vom descoperi impreuna.
Smartid.Inventory permite automatizarea, dar si accelerarea proceselor de inventariere a mijloacelor fixe, dar si a obiectelor de inventar ce exista in orice companie, astfel economisind timpul valoros pentru companie. Si nu cred ca nu iti amintesti cat de anevoios este procesul de inventariere, mai ales daca nu apelezi inca la solutia Smartid.Inventory.
Cum functioneaza Smartid.Inventory?
Ei bine, pentru a fi de folos Smartid.Inventory are nevoie de terminalul mobil Motorola MC2180, pe care poti incarca listele de inventariere cu usurinta. Listele vor fi introduse in format Excel/CSV, iar cu ajutorul unui cablu de date si al unei conexiuni la internet, datele sunt scanate si inregistrate in format CSV. De aici vor fi exportate spre server si mai departe catre modulele ERP. Este bine sa stiti faptul ca aplicatia mobila suporta sisteme de operare Android si Windows.
Cel mai important de amintit sunt avantajele pe care le poti avea daca utilizezi solutia numita Smartid.Inventory, si anume:
- informatii rapide si exacte;
- introducerea automata a subansamblelor, fara sa mai pierzi timp important;
- reducerea erorilor in introducerea datelor;
- urmarirea cu usurinta a anumitor informatii importante din procesul de inventariere;
- si bineinteles generarea de rapoarte pentru diferentele gasite;
- rapiditatea cu care se pot lua deciziile post-inventar, datorita informatiilor.
Cum poti realiza procesul de inventariere?
Acest proces nu trebuie sa te ingrijoreze intrucat este unul foarte simplu si usor. Tot ce trebuie sa faci este sa scanezi etichetele ce au un cod de bare lipt pe obiectele pe care le inventariezi, cat si pe mijloacele fixe. Iar daca esti interesat de rapoartele pe care le poate realiza, ei bine, rapoartele pot fi customizate atat la nivel de companie, cat si la nivel de unitate.
Bineinteles ca in aceste rapoarte poti sa gasesti informatii complete despre fiecare produs, dar si depre model, denumire, producator, tipul de casare, magazia si alte criterii pe care le poate determina. Iar pentru cei ce isi doresc si mai multe detalii despre aceasta solutie de inventariere, puteti intra pe pagina Smartid.Inventory.