Cel mai scump iPhone din istorie

acesta-e-cel-mai-scump-iphone-6-din-istorie-costa-cat-15-ferrari_2

Apple atunci cand a produs pentru prima data iPhone nu s-a gandit la cat de mult va evolua in viitor, astazi ajungand sa fie unul dintre cele mai scumpe telefoane de pe piata. In ciuda faptului ca telefoanele produse de catre cei de la Apple sunt suficient de bune ca sa multumeasca orice utilizator se pare ca sunt persoane ce detesta produsele acestora. Nu e vorba numai de calitatea pe care o ofera produsele lor, important este si pretul care nu e deloc corect in comparatie cu alte produse la fel de bune de pe piata si la un pret mult mai decent. Apple intotdeauna a stiut sa isi calculeze bine strategia de marketing, avand curajul sa mareasca la fiecare lansare pretul, poate chiar sa il si dubleze.

Unul dintre cele mai putin cumparate modele de la ei sunt cele premium. Goldgenie spre exemplu in colaborare cu Apple a construit cel mai scump terminal din istorie, costa exact cat 15 Ferrari si este batut cu aur de 24 de carate, platina si diamante negre, pretul total fiind de aproape 15.000 de euro.

Carcasa acestui telefon este construita din platina, aur alb, galben sau roz de 24 de carate. Pe margini este placat cu pietre pretioase, safire sau smaralde, diamante negre in functie de preferinta. Cei ce doresc sa cumpere acest produs sunt incurajati sa participe la procesul de design, intocmai pentru a fi siguri ca telefonul va iesi exact asa cum isi doresc. Dupa ce produsul e gata, se pune intr-o cutie facuta dintr-un lemn foarte rar si se trimite direct acasala cumparator indiferent de zona geografica.

acesta-e-cel-mai-scump-iphone-6-din-istorie-costa-cat-15-ferrari_3

Sa nu va ganditi ca cei de la Goldgenie au vrut sa se opreasca aici, au creat o versiune pana si pentru seici. Iphone 6 Limited Edition Gulf Elite este singura versiune care le permite acestora sa isi graveze pe carcasa numele lor si stema tarii: Arabia Saudita, Emiratele Arabe, Oamn, Kuweit, Irak sau Bahrain.

acesta-e-cel-mai-scump-iphone-6-din-istorie-costa-cat-15-ferrari_1