Acasa Tehnologie Cat de mult conteaza publicitatea?

Cat de mult conteaza publicitatea?

by Dragos Schiopu

Tehnologia in anul 2013 a intalnit o atmosfera foarte competitiva care s-a reflectat in mare parte din publicitate. Unele companii au depus efort in munca lor. Altele doar s-au panicat.

Aparent, nu a existat nicio inovatie. A fost doar o concentrare asupra unor aspect, cum ar fi banii. Acest lucru ar putea fi adevarat, dar totusi nu a impiedicat marile companii sa pretinda ca produsele lor sunt deosebite, importante si absolut necesare.

Probabil, nu exista nimic mai putin necesar decat Google Glass. Acest produs prost conceput, in curiozitatea unora, este o expresie a tuturor lucrurilor de care oamenii se tem atunci cand trebuie sa petreaca prea mult timp fiind asemenea unui tocilar. Cu toate acestea, Google a introdus acest produs intr-un mod inteligent, facandu-l uman si in acelasi timp si fascinant.

Apple-VS-Android-HD-For-Desktop-Wallpaper1

A existat o serie de alte contributii din partea altor companii tehnologice. Samsung a avut un an stralucitor. A continuat sa invinga compania Apple cu un mare avantaj. A infrant pana si Super Bowl cu un anunt amuzant impreuna cu Seth Rogen si Paul Rudd. Dar apoi a urmat lansarea dureros de stangace a smartphone-ului Galaxy S4. Sfarsitul anului pentru Samsung s-a incheiat si mai rusinos cu un anunt al ceasului Galaxy Gear.

La randul sau, reclamele marca Apple au demonstrat o criza de incredere. Cea mai buna publicitate a firmei s-a dovedit a fi cea a produselor lor. Actualele anunturi servesc doar pentru a le infrumuseta si a le face umane. Printre anunturi, s-a numarat unul in care triumfa ideea ca daca nu faci o poza cu iPhone-ul tau, nu existi.

Pana la sfarsitul anului, Cupertino s-a rascumparat cu un anunt fermecator pentru sarbatori, in care un adolescent a incercat sa faca ceva dragut.Pe de alta parte, si Microsoft a prezentat Xbox One cu un anunt placut.

Microsoft a fost intr-o stare de spirit agresiva pe tot parcursului anului. Google a ramas in inima lui Redmond si se pare ca se concentreaza mai putin pe marketing si colaborarea cu mass-media.

s-ar putea sa-ti placa