Pana pe 31 august inca mai puteti nominaliza proiecte pentru a le inscrie la Webstock Awards 2013. Daca nu ati facut-o inca, e timpul sa va grabiti, deoarece au mai ramas doar 3 zile.
Despre Webstock Awards nu pot sa va spun decat ca este competitia care ofera recunoasterea celor mai inedite si mai creative proiecte din online din ultimul an de zile. Proiectele sunt inscrise in una din cele 12 categorii si vor fi jurizate de un grup de oameni de marketing, comunicare, digital, social media si mobile.
Lista cu cele 12 categorii o gasiti si pe site cu explicatiile de rigoare dar si mai jos: Publishing, Utility, Visual, User Generated Content (by brands), Blogging Campaigns, Special Projects (Brands), Facebook Applications, Bloggers Project, Mobile applications, Instagram (by Brands), Best Content Campaign on Facebook, Innovation.
In competitie participa doar proiectele care nu au participat in cadrul editiilor precedente Webstock Awards. De asemenea, un proiect se poate inscrie doar intr-o singura categorie, ceea ce mi se pare foarte normal de altfel. Exista o perioada de preselectie, intre 2 si 9 septembrie si jurizarea finala in perioada 10-20 septembrie.
Daca esti interesat sa participi la eveniment, poti depune o cerere pe site pentru a obtine una. Exista mai multe posibilitati de a participa in cadrul evenimentului, atat ca blogger acreditat, sau in calitate de ambasador. Este posibil de asemenea sa avem si noi cateva invitatii de dat cititorilor nostri, dar nu promitem inca nimic, pentru ca momentan au prioritate in obtinerea invitatiilor cei din echipa DigiPedia.