Vonino este o companie americana care furnizeaza catre utilizatorul final o gama de produse electronice nu numai in scopuri comerciale, cat si industriale. Scopul principal al companiei este acela de a aduce pe piata produse exceptionale care sa satisfaca clientul final si toate serviciile oferite sunt destinate nevoilor consumatorului, totul la un pret accesibil. Pentru ca se vrea a fi mai mult decat un brand, Vonino aduce pe piata globala produse de o calitate superioara, in incercarea de a ramane la acelasi nivel superior in privinta nevoilor si asteptarilor utilizatorilor finali.
Pentru ca Vonino apreciaza atentia care este acordata produselor sale, este recunoscator nu numai cititorilor sai cat si utilizatorilor pentru increderea si interesul acordat in tot acest timp de cand compania activeaza. Pentru ca compania a crescut datorita consumatorilor sai, impreuna cu acestia se vrea a se continua drumul pe care s-a pornit aceasta colaborare care este de un real succes. Ce este destul de interesant e faptul ca Vonino a anuntat ca lanseaza un program de Brand Ambassador (bap.vonino.ro) si acest proiect deja s-a lansat pe data de 1 iulie 2016. Intrebarea care urmeaza si asta din partea celor interesati de acest program este ce presupune un astfel de program si ce este un Brand Ambassador. Ambasadorul de brand este persoana care promoveaza brandul si produsele unei companii avand ca obiective principale cresterea vanzarilor si a informarilor asupra brandului reprezentat. In privinta acestui tip de business, ambasadorul de brand este de obicei un angajat al firmei respective, care isi foloseste talentul propriu si imaginea de sine pentru a promova diverse produse si a face publicitate firmei / companiei.
Ce trebuie sa faca un Brand Ambassador? In primul rand trebuie sa se foloseasca de cinci mari calitati: expunerea, influenta, angajamentul, impactul si sprijinul. Prima etapa este aceea de creare de expunere potentiala de audienta pentru continut si utilizare. Prin influenta, aspect pe care l-am mentionat anterior, poate sa schimbe consumatorului opinia despre produs si comportamentul sau fata de companie. Angajamentul pe care si-l ia ca si ambasador de brand il determina sa interactioneze cu clientii, asta ca si raspuns la intrebarile si parerile acestora. Foarte important, de asemenea, este impactul pe care un ambasador il creaza; trebuie sa impresioneze clientii prin crearea de imagine pozitiva asupra brandului. Nu in ultimul rand, trebuie sa faca din clientii sai niste viitori ambasadori de brand.
Deci daca te decizi sa te alaturi brandului Vonino, esti asteptat cu bratele deschise in cadrul echipei, unde vei invata lucruri noi si vei fi responsabilizat. Cu siguranta iti va placea activitatea de Brand Ambassador.
2 comentarii
cred că vor avea nevoie de mai mulți ambasadori dacă vor să iasă în evidență…
Eu zic ca fac destule lucruri in online ca sa se diferentieze de celelalte branduri romanesti.
Comentariile sunt inchise.