Acasa Jocuri Review: Garry’s Mod

Review: Garry’s Mod

by Dragos Schiopu

steamworkshop_webupload_previewfile_129424987_preview

Garry’s Mod este unul dintre cele mai longevive jocuri de pe PC. Lansat pe 24 decembrie 2004 jocul inca este apreciat de o gramada de persoane. Cu o grafica bine pusa la punct, cu un gameplay destul de bine gandit si cu o multime de alte elemente ce il fac sa fie unul dintre cele mai jucate jocuri din 2004 si pana acum.
Activitatea de gameplay se desfasoara in jurul unor mape simpliste, fara prea multe elemente grafice intocmai pentru a elimina momentele de drop frame-rate, in acest joc nu poti nici sa castigi dar nici sa pierzi, cel putin pentru partea de SandBox asa cum a fost lansat atunci. Desigur ca intre timp jocul a mai primit si update-uri, i-a fost oferit un modul stabil pentru multi-player, mai multe moduri de joc, printre care si unele de deathrun, 1 vs 1, etc.

Creatorii acestuia sunt cei de la Valve care au inceput lucrarile pentru el inca de cand Half Life 2 era in stadiul de beta. Garry’s Mod a facut ravagii la acea vreme, tot mai multe persoane il apreciau pentru simplitatea sa, pentru modul in care ai voie sa modifici tot ceea ce vrei intr-o mapa Valve, sa interactionezi cu personajele favorite din alte jocuri. Sunetele, texturile si celelalte elemente ce alcatuiesc jocul sunt foarte bine puse la punct, ofera jucatorului exact ceea ce are nevoie, o optimizare bune si un gameplay excelent.

Se pot crea masini, cladiri, roboti si absolut tot ce iti mai trece prin cap, este unul din acele jocuri in care nu ai limite, poti sa te folosesti de toate resursele fara sa te chinui sa le obtii, totul se desfasoara sub un alt ambient pe care nu il intalnesti la foarte multe jocuri ce au fost lansate pana acum pe piata. Jocul a fost gandit si pentru cei ce fac productie video, oferindule posibilitatea de a modifica expresia fetei unui personaj si modelarea dupa bunul plac.

s-ar putea sa-ti placa