Acasa Tehnologie Oktal.ro isi extinde activitatea prin deschiderea unui showroom

Oktal.ro isi extinde activitatea prin deschiderea unui showroom

by Dragos Schiopu

Acum, clientii magazinului online Oktal.ro pot sa testeze produsele e care doresc sa le achizitioneze. Pot face asta prin simpla vizitare a showroom-ului pe care tocmai l-au deschis. Acesta este localizat in Str. Popa Nan nr. 30, locatie unde se afla si birourile companiei inca din anul 1999.

Oktal.ro, sau mai bine spus, Elka-Oktal Group, compania ce detine si administreaza magazinul Oktal.ro. Aceasta este una dintre companiile fondatoare ale Asociatiei Romane a Magazinelor Online si activeaza de 13 ani pe piata de profil din Romania. Oktal.ro reprezinta in continuare un brand destulde solid pe piata IT&C si au dovedit ani la rand profesionalism fata de clienti.

Acestia cred in relatiile de durata si sustin ca fidelizarea este importanta, oferind astfel clientilor tot mai multe avantaje si facilitati prin imbunatatirea experietei atat in cazul cumparaturilor online si reale.

In continuare am sa las comunicatul de presa de ieri sa spuna restul.

Comunicat de presa – 9 iulie 2012, Bucuresti

Oktal.ro, magazinul online de IT&C si electrocasnice cu cea mai mare experienta pe piata romaneasca
de comert electronic, a anuntat deschiderea unui showroom in Bucuresti, venind astfel si mai aproape
de clientii sai. Acestia vor avea o optiune in plus in experienta de cumparare – aceea de a vedea si testa
produsele inainte de achizitie.

Aceasta facilitate se adauga celorlalte avantaje pe care Oktal.ro le ofera zi de zi clientilor sai care
cumpara exclusiv online: plata cu cardul, posibilitatea de plata in rate fara dobanda, livrarea rapida si
gratuita, garantia de retur in 30 de zile, E-service gratuit si ultrarapid.

Showroom-ul Oktal.ro, care se intinde pe o suprafata de 150 metri patrati si a implicat o investitie
initiala ce depaseste valoarea de 100.000 de Euro, se afla in Str. Popa Nan nr. 30, in cladirea unde inca
din anul 1999 sunt si birourile companiei care detine magazinul online. „Clientii nostri pot gasi expuse
in showroom in special laptopuri si accesorii, dar si tablete, telefoane mobile, aparate foto, televizoare
si electronice. Ultrabook-urile vor fi si ele reprezentate de modele de top, aceasta fiind categoria de la
care asteptam o crestere foarte accelerata a vanzarilor in acest an”, a explicat Dan Dumitrescu, General
Manager al companiei Elka-Oktal Group, care detine Oktal.ro. „In prima jumatate a anului am vandut
5.000 de laptopuri, insa odata cu deschiderea showroom-ului avem ca tinta vanzarea a 15.000 de
unitati si o cifra totala de afaceri de peste 10 milioane de Euro pentru anul 2012”, a mai adaugat Dan
Dumitrescu.

Aniversand recent 13 ani de prezenta in online-ul romanesc, Oktal.ro este un brand solid pe piata de
IT&C, care si-a dovedit in timp integritatea si si-a castigat increderea clientilor. „Oktal.ro crede in
relatiile de durata, avem mereu un numar in crestere al clientilor fideli si cautam sa le oferim acestora
tot mai multe avantaje, facilitati, optiuni pentru o experienta cat mai placuta la cumparaturile online”, a
mai spus Dan Dumitrescu.

Oktal.ro garanteaza satisfactia prin promisiunea de returnare a banilor in cazul in care clientul,
in maxim 30 de zile de la achizitie, doreste sa returneze un laptop sau netbook, nemultumit de
preformantele acestuia – proces rapid si usor, fara penalitati si fara necesitatea invocarii unui motiv.

De asemenea, Oktal.ro ofera „E-Service”, un program complet gratuit care ii ajuta pe clienti sa
economiseasca timp si bani. In perioada de garantie a produselor, clientii Oktal.ro pot completa online
un formular, in cazul aparitiei unei probleme. Ulterior, un operator de service va prelua solicitarea si
va contacta telefonic sau prin e-mail clientul. Preluarea produsului defect va fi facuta de catre un curier
trimis si platit de Oktal.ro, iar returnarea produsului la client va fi facuta in aceleasi conditii favorabile
pentru client.

s-ar putea sa-ti placa