Cu doar cateva seri in urma, PRO TV difuza un reportaj despre „pataniile” unor parinti care si-au lasat copilul nesupravegheat, in compania unui…card de credit. Adolescenta (caci despre o pustoaica era vorba), folosise o suma importanta de bani din cont pentru a cumparat credite cu ajutorul carora sa ajunga la nivelele cat mai inaintate ale unui joc de care era pasionata: Candy Crush.
Daca as fi auzit o asemena stire cu 10 ani in urma, as fi ramas surprinsa, dar astazi o astfel de poveste este cu totul verosimila. Candy Crush Saga, alaturi de Bubble Witch Saga si Pet Rescue Saga sunt trei dintre cele mai vechi titluri din portofoliul unui gigant in materie de jocuri sociale in lume, pe numele sau (de acum cateva zile) King.com. Mai exact, din 28 martie anul acesta, dezvoltatorul incheie un proces de rebranding si devine simplu: King, ocazie cu care primeste si o noua identitate vizuala.
King activeaza pe piata internationala de profil de 10 ani si de 2 ani in Romania, unde succesul pe care l-a inregistrat da veridicitate, iata, stirii de care va povesteam mai devreme. Astfel, vorbim local de aproximativ 400.000 de utilizatori, majoritatea femei cu varste de peste 30 de ani. Jocurile dezvoltate au fost gandite atat pentru platforma Facebook, cat si pentru tablete.
Cu ocazia rebrandingului, dezvoltatorul lanseza pe piata si doua noi titluri ale celebrei francize Saga: Papa Pear Saga si Farm Heroes Saga, spre bucuria a peste 108 milioane de utilizatori fericiti.
1 comentariu
Buna!
Am 2 intrebari in legatura cu site-ul king.com:
1. cum se sterge un cont pe king.com?
2. si pentru ce platesti: ca sa joci jocuri sau ce?
Comentariile sunt inchise.