Dezvoltarea internetului in Romania devine din ce in ce mai rapida

in

Cercetatorii fac in fiecare zi studii cu privire la mediul in care se dezvolta internetul, locurile si zonele in care internetul incepe sa devina tot mai folosit cat si alti factori cu privire la modurile in care este folosit acest sistem informational.

Conform ultimelor studii se pare ca in proportie de 60% oamenii folosesc la fel de mult internetul, atat in mediul urban cat si in cel rural. Romanii au inceput sa devina tot mai activi in ceea ce priveste internetul, au inceput sa se adapteze in special la comertul pe internet si rapiditatea cu care se desfasoara in comparatie cu cel din mediul offline. Se pare ca internetul a ajuns sa fie prezent chiar si in zonele cele mai greu accesibile, in zonele in care nu exista caldura si apa curenta.

In special, conform studiului, internetul este dominat de persoanele tinere in mediul rural, aproximativ de 4.000 de locuitori numai intr-o singura zona. Arina Ureche, directorul general al Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) a declarat ca internetul este prezent de cele mai multe ori in mediul rural in proportii mai mari decat apa curenta.

Apa, gazul si celelalte beneficii cu ajutorul carora oamenii sa duca un stil de viata mai lejer, sunt de cele mai multe ori prea putin regasite in astfel de zone, insa energia electrica si internetul domina din toate punctele de vedere.

Conform ultimelor informatii cu privire la cercetarile facute in decursul anilor se pare ca o persoana din 10 utilizeaza internetul pe 1,6 dispozitive. In zonele urbane internetul este folosit in general pentru economisirea timpului cat si accesul facil la anumite informatii, insa in mediul rural de cele mai multe ori este folosit mai mult in zona de divertisment.

Internetul cu ajutorul tehnologiilor wireless, 4G LTE a inceput sa devina din ce in mai folosit si pe terminalele portabile, astfel facandu-se tot mai des conectarea la informatii si media. Tinerii prefera de cele mai multe ori sa foloseasca internetul pentru divertisment, retele de socializare si Youtube.