Telekom Romania Communications și Telekom Romania Mobile Communications anunta indicatorii de performanta pentru al doilea trimestru al acestui an, incheiat la data de 30 iunie 2015.
Telekom Romania apartine de Deutsche Telekom, o companie de top la nivel mondial, aceasta avand peste 151 de milioane de clienti pentru serviciile mobile, 30 de milioane de linii fixe si nu in ultimul rand, peste 17 milioane de linii broadband. In tara, Telekom Romania este un brand care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile, avand aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.
„Succesul serviciilor integrate oferite sub umbrela MagentaONE este reflectat de o creștere constantă, cu peste 124.000 de clienți la sfârșitul lunii iunie, cu 36.000 mai mulți decât în primul trimestru al acestui an. Portofoliul de business al operațiunilor mobile a continuat să se dezvolte, cu o creștere de 6,4% a bazei de clienți și venituri din servicii mai mari cu 18,8%. Mai mult, implementarea dinamică a tehnologiei FTTH a continuat și în T2. Pe termen mediu și lung, estimăm ca aceasta să genereze rezultate pozitive în ceea ce privește veniturile și abonații și ne așteptăm ca noii clienți și cei existenți să aleagă beneficiile acestei tehnologii”, a afirmat Anastasios Tzoulas, Director Executiv Financiar, grupul de companii Telekom Romania.
Telekom Romania Communications
Rezultatele financiare pastreaza o rata de crestere in domenii cheie, avand venituri de aproximativ 150 milioane de euro, cu 0.5% mai mult decat in trimestrul 2 al anului anterior. Veniturile insumate pentru prima jumatate a anului se apropie de 300 milioane de euro, cu 2.3% mai putin decat in aceeasi perioada a anului 2014.
Veniturile din sfera de mobil au generat o crestere cu un procent de 170%, comparand T2 2015 cu T2 2014. Pe de o alta parte, cifre pozitive sunt si pentru serviciile TV, baza de clienti a crescut pana la 1.42 milioane, iar veniturile au crescut cu 5.8% fata de anul trecut.
Telekom Romania Mobile Communications
S-au inregistrat venituri de 105 milioane de euro, cu o crestere de 3.3% fata de trimestrul 2 al anului precedent. Segmentul de business a crescut cu 6.4%, in timp ce serviciile pe segmentul B2B au inregistrat o crestere de 18.8%, lucru datorat in urma consumului de date mobile, consum care s-a dublat comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, inregistrand o crestere de 101%.
„Aceasta performanta a fost determinata de succesul brand-ului Telekom, cu o tot mai mare relevanta si notorietate ca furnizor de solutii mobile pentru segmentul de business, precum si de abonamentele atractive de voce si date care includ smarthphone sau tableta.”
In acest moment, Telekom Romania reuseste sa ofere acoperire 4G pentru 57% din populatia din mediul urban si 32.4% din populatia totala (incluzand si mediul rural).
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania.