Acasa Tehnologie „Facebook at Work” – o aplicatie destinata corporatiilor

„Facebook at Work” – o aplicatie destinata corporatiilor

by Dragos Schiopu

„Facebook at Work” este o aplicatie conceputa de Facebook pentru a permite angajatilor sa interactioneze cu colegii de munca asa cum o fac cu prietenii, folosind Facebook in loc de email, Skype, mesagerie, Yammer, Slack, Jive si MangoApps.

facebook at work

Aplicatia include toate instrumentele Facebook familiare, cum ar fi news feed, grupurile, mesagerie si evenimente, insa toate acestea vor fi pastrat separat de lumea exterioara si de profilurile persoanale de Facebook. Spre exemplu, eu, colegii mei de munca si superiorul meu direct avem un grup pe Facebook, setat Privat, unde impartasim informatii legate de munca, legate de pasiuni, de glume interne, de iesiri si team buildinguri. Chiar si echipa Digipedia.ro are un grup si un chat pe Facebook unde impartasim instant informatii legate de articole, de munca si timp liber.

Revenind la „Facebook at Work”, datorita celor 1,4 miliarde de oameni care folosesc Facebook cel putin o data pe luna, companiile vor putea sa treaca la aceasta cu putine sau fara cerinte de training.

Se pare ca va exista si o aplicatie mobila Facebook at Work pentru iOS sau Android.

In iunie 2014, TechCrunch a raportat ca „FB@Work” era in curs de dezvoltare la sediul Facebook din Londra, toti din cadrul Facebook folosind deja Facebook at Work pentru comunicare si planificare. Pilotul are scopul de a permite Facebook sa identifice orice probleme tehnice si sa finiseze serviciul, pentru a intruni mai bine nevoile reale de comunicare si colaborare enterprise.

Facebook at Work a fost conceputa doar pentru folosirea in companii, a raportat Guardian. Aplicatia de colaborare ofera un nou flux de venituri pentru Facebook, care nu sunt legate de publicitate, insa publicatia a remarcat ca Facebookk nu a indicat inca daca intentioneaza sa perceapa taxa pentru serviciu.

Facebook a refuzat sa comenteze daca printre planurile sale se numara publicitatea sau colectarea de date despre utilizatorii sai care ar putea fi vandute unor terte parti, a raportat BBC.

Persoane din industrie sustin ca este probabil ca intreprinderile sa prefere sa plateasca o taxa de abonament pentru a-si pastra serviciul fara publicitate si pentru a se asigura ca detin controlul complet asupra datelor.

Nu se cunoaste inca momentul cand Facebook at Work va fi disponibila pentru toate companiile, insa se pare ca aplicatia va fi distribuita prin intermediul Apple App Store si Google Play Store.

s-ar putea sa-ti placa