Deja multi dintre noi cunoastem faptul ca ceea ce Google nu poate cumpara, atunci lanseaza un proiect similar concurentului. Asa s-a intamplat si cu Groupon, acum se intampla cu Foursquare, gigantul motor de cautare lanseaza Latitude Leaderboards.
Daca tot concurenta devine din ce in ce mai acerba cu Facebook si Twitter prin Google+, Google se ia piept in piept si cu Foursquare, lansand serviciul Latitude Leaderboards, aceasta idee venind odata cu cel mai nou update pentru Google Maps.
Fiecare check-in adauce puncte, astfel va creste ratingul in Google+ unde se va vedea printr-un top si prin imagini, ideea de baza fiind similara Foursquare-ului, unde fiecare utilizator se bate in adunarea badge-urilor.
Pentru inceput Google Latitude Leaderboards va fi disponibil doar pentru terminalele ce ruleaza pe sistemul de operare Android, urmand ca in viitorul apropiat sa fie utilizabil pe toate platformele mobile.
La cum evolueaza tehnologia cu siguranta tineretul va fi foarte deschis la utilizarea acestui serviciu lansat de Google, dar ideea noastra sau mai bine zis, avand in vedere acest serviciu ne duce cu gandul la serviciul de cupoane lansat de Google numit Google Offers, odata cu check-in-urile ar fi foarte cool de adunat puncte si castigat reduceri prin simplul mod de a fi client fidel, cu cat ai punctaj mai mare cu atat saintri indiferite topuri de reduceri. Din pacate nu este decat o idee de a noastra, iar Google Offers este disponibil doar in Statele Unite ale Americii.
In momentul de fata exista 15 milioane de utilizatori de Foursquare ce au adunat peste 1,5 miliarde de check-in-uri
1 comentariu
Sper sa fie util. 🙂
Comentariile sunt inchise.