YMENS: Servicii de cloud pentru IMM-uri

 Despre serviciile oferite de catre cei de la YMENS, v-am mai vorbit cand am fost la lansare; dar atunci stiam doar teoretic despre cum o sa arate, ce or sa ofere si care sunt preturile estimative. Intre timp, s-a lansat, platforma functioneaza foarte bine si avem chiar si o lista de preturi pe care o voi afisa mai jos.

Pentru cine nu a auzit inca despre serviciile de cloud oferite de catre cei de la YMENS, va voi explica in cateva cuvinte, mai jos, cu ce se mananca aceste servicii.

Daca ai o companie si mai ales daca aceasta este in crestere, de ce sa cumperi mereu noi si noi licente, pentru softurile de care ai nevoie in firma. In plus, in afara tuturor acestor softuri, mai ai nevoie si de back-up al datelor, servere puternice care sa sustina momentele de varf, cand aplicatiile sunt folosite la maxim de catre angajati.

Toate aceste probleme dispar daca folosesti serviciile de cloud de la YMENS, datele stau in siguranta in cloud si atunci cand ai nevoie de mai mult spatiu, mai multe conturi pentru angajati, poti oricand, prin cateva click-uri, sa adaugi noi servicii sau noi conturi. Accesul la platforma se face in timp real din orice colt al lumii, deci poti sa faci asta in cateva minute, chiar si daca esti plecat in vacanta.

Ca sa intelegeti mai bine ce vreau sa zic, o sa va dau exemplu chiar firma mea; chiar daca nu am nevoie de toate serviciile de acolo, de un facturier tot are nevoie orice firma. Eu am un facturier propriu, facut undeva in 2007 si care are o groaza de bug-uri in el. Ma costa mult mai mult sa repar bug-urile lui (timp sau bani) ma costa mult mai mult sa il actualizez la noua legislatie, trebuie sa am back-up-uri la el. Deci o groaza de probleme la care sa ma gandesc cand vine vorba de el. Cu doar 7 euro pe luna pot cumpara solutia FACTURATOR si scap pentru totdeauna de grija facturilor. Si nu sunt singurele servicii de acolo care pot fi exact solutia cautata de catre firma ta de multi ani.

Ca am vorbit despre aceste solutii, sa va dau si preturile lor:

  • INTRANET 11 euro
  • COMERCIANT 9 euro
  • FACTURATOR 7 euro
  • JURIST Basic 5 euro, Business 15 euro, Profesional 35 euro, Entreprise 45 euro
  • INDEX Arhivarea documentelor 5 euro, Managementul documentelor 10 euro, Fluxuri de lucru 15 euro
  • CORESPONDENT 4 euro
  • RECRUTOR 15 euro
  • VIDEOCONF 7 euro
  • PLANIFICATOR 3 euro

Daca inca nu te-ai convins si mai ai nevoie de motive pentru a cumpara aceste servicii, poti citi despre avantajele platformei aici.