Google a pierdut domeniul Google.Com pentru 1 minut

Credeati ca in companiile mari nu exista cate un Dorel care sa faca pozne de care sa rada apoi tot internetul si nu numai? Ei bine se intampla si la case mai mari, vorba aia. De exemplu o astfel de situatie amuzanta s-a intamplat recent si implica un gigant al internetului: Google.

Google a reusit, culmea, sa piarda un domeniu foarte important pe care il detine, si anume Google.Com. Bineinteles ca nu au pierdut de tot domeniul, ci doar timp de un minut insa tot e amuzanta situatia.

Mai mult decat atat, domeniul a fost cumparat de catre un fost angajat Google. Numele sau este Sanmay Ved si locuieste in Boston. Acesta a reusit sa cumpere importantul domeniu la un pret de nimic: 12 dolari. Tot ce a facut a fost sa verifice pe Google Domains daca domeniul este valabil si, culmea, chiar era. Desigur ca l-a si inregistrat, cine nu ar fi facut la fel?

Totusi imediat dupa ce a cumparat domeniul, deja a inceput sa primeasca mailuri de la oficialii Google care si-au dat seama de prostia pe care au facut-o. Sa nu va ganditi ca Google a stat sa se roage de proprietarul de scurta durata a domeniului .com. Fiind inregistrat prin intermediul unui serviciu Google, Google.com a revenit foarte repede in posesia companiei. Astfel Sanmay doar a fost anuntat ca a pierdut posesia domeniului.

Fostul angajat nu a avut insa intentii rele. Acesta a colaborat chiar cu cei de la Google raportand situatia, explicandu-le chiar cum a reusit sa se intample patania despre care vorbeste acum orice blog de it.

De asemenea o astfel de situatie s-a mai intamplat si in trecut iar protagonistii au fost cei de la Microsoft care au pierdut domeniul hotmail.co.uk.

Asadar, nu ar mai trebui sa ne miram de site-urile institutiilor romanesti care au design vechi de cand internetul si nici sa radem de problemele posesorilor de site-uri si bloguri romanesti, deoarece astfel de lucruri se pot intampla oricui, cel mai bun exemplu fiind aceasta situatie in care cei de la Google au reusit sa piarda probabil cel mai important domeniu pe care il detin.