Acasa Diverse Clientii Vodafone Romania au parte de bonusuri consistente

Clientii Vodafone Romania au parte de bonusuri consistente

by Dragos Schiopu

Clientii Vodafone Romania primesc bonusuri de date in functie de traficul consumat de orice utilizator de date mobile, indiferent de retea, aceasta este una dintre cele mai bune vesti pe care le poate oferi Vodafone clientilor sai. Astfel ca majoritatea/ toti clientii vor primi bonusuri de date in reteaua Supernet 4.5G, calculate in functie de traficul de date inregistrat atat de ei insisi, cat si de alti utilizatori, indiferent de reteaua in care se afla acestia.

Oferta permite clientilor Vodafone sa acumuleze bonusuri utilizand aplicatia NetPrimesti, disponibila in Google Play si App Store. Tot ce trebuie sa faci este sa utilizezi aplicatia si de ce nu sa te alaturi unui grup de sapte persoane (membrii ai familiei sau de ce nu prieteni) urmand ca traficul de date sa se acumuleze tuturor pe o perioada de circa 15 zile. Un bonus acumulat in acest fel poate ajunge, pentru un beneficiar, pana la 25 GB la fiecare 15 zile si pana la 50 GB pe luna.

Utilizatorii serviciilor mobile din alte retele, precum si clientii Vodafone Romania persoane juridice pot, de asemenea, sa se alature unor grupuri create prin aplicatia NetPrimesti si sa contribuie la bonusurile primite de clientii Vodafone persoane fizice. Ba mai mult decat atat clientii Vodafone primesc un bonus de 10 GB, acordat o singura data, la prima inscriere intr-un grup creat in aplicatia NetPrimesti, numit „Smart Family”.

De asemenea trebuie sa stiti ca noua oferta este valabila pana in 15 iunie 2018. Aplicatia NetPrimesti este disponibila intr-o versiune mai complexa, care permite mai mult decat simpla masurare a traficului de date. Odata instalata, aplicatia calculeaza consumul de date cumulat al tuturor utilizatorilor dintr-un grup.

Detaliile campaniei, regulile de configurare a unui grup si de adaugare a unor membri noi sunt disponibile pe  https://www.vodafone.ro/smartfamily. Aceasta noua oferta este promovata printr-o campanie ce se desfasoara pe TV, radio, outdoor si in mediul digital, construita in jurul mesajului „Toti pentru unu’ si unu’ pentru toti”.

Compania continua sa foloseasca platforma creativa integrata lansata in cadrul campaniilor anterioare. Protagonistii noii serii raman actorii Vlad Ivanov, in rolul tatalui, Maria Popistasu, care interpreteaza rolul mamei, si cei doi copii carora le dau viata actorii Stefan Iancu si Ana Maria Vinau.

s-ar putea sa-ti placa