Pe data de 20 martie 2012, la Crowne Plaza Hotel, se organizează conferința AllThingsFacebook.
Prima ediție AllThingsFacebook va reuni profesioniști în marketing din companii și agenții interactive și de media cu reprezentanți din partea Facebook pentru a împărtăși idei, sfaturi și viziuni, dar și pentru a analiza și prezenta studii de caz, cu scopul de a înțelege mai bine fenomenul Facebook. Conferința se va concentra pe rețeaua socială precum și pe consumatori, branduri, modele și abordări inovative de marketing în online.
Invitați speciali
BRUCE BALE Head of Sales – CEEMEA, Global Marketing Solutions, Facebook Bruce s-a alăturat Facebook în Octombrie 2011 ca Head of Sales pentru Europa Centrala și de Est, Orientul Mijlociu și Africa. În acest rol, Bruce ajută la extinderea eforturilor de advertising în această piață care se dezvoltă rapid cu accent pe branduri emergente, agenții de publicitate și advertiseri. Înainte de a ajunge la Facebook, Bruce a petrecut 10 ani lucrand pentru pentru două echipe sportive de performanță, 3 startup-uri de succes și companii precum Deloitte. |
Robert Kiely Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions, Facebook Rob Kiely lucrează în online marketing din 2005 și are o bogată experiență cu branduri și agenții cunoscute. A lucrat la Google în Dublin & Hyderabad, iar acum s-a alăturat echipei de Global Marketing Solutions de la Facebook pentru piața din Europa și Orientul Mijlociu. |
Sebastian Szmigielski Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions, Facebook Sebastian s-a alăturat Facebook în 2011 și lucrează cu clienții din Europa Centrală și de Est. Înainte a lucrat la Omnicom Media Group unde a dobândit experiența în media online și offline. Originar din Polonia, Sebastian locuiește în Dublin unde lucrează alături de echipa Global Marketing Solutions. |
Program
8.00 – 9.00 ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR
9.00 – 11.00 SESIUNEA I
Inside Facebook
How business will be better in a connected world Bruce Bale, Head of Sales – CEEMEA, Global Marketing Solutions, Facebook | |
The timeline of building the biggest social brand in Romania… Does it matter? Manos Spanos, Marketing & Trade Marketing Director East Balkans at PepsiCo | |
Reachblocked Robert Pefanis, General Manager, Thinkdigital | |
Studiu “How Top Brands communicate on Facebook” Daniel Enescu, Partner, Daedalus Milard Brown |
11.00 – 11.30 PAUZA DE CAFEA
11.30 – 13.00 SESIUNEA II
Social Media Guide Tips for Facebook Users
Best Practices & Case Studies Robert Kiely, Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions, Facebook | |
Tema în curs de confirmare Daniel Pană, Marketing Director, BCR | |
Vodafone și comunicarea pe Facebook Silviu Nicolescu, Public Relations Manager, Vodafone | |
Laura-Elena Duță, Product Manager Online, Vodafone | |
Facebook Strategies Justin Kadima, General Manager, Republika Interactive |
13.00 – 14.00 PAUZA DE PRANZ
14.00 – 15.30 SESIUNEA III – Workshop
FACEBOOK MARKETING ACTION PLAN I
Facebook’s new products Sebastian Szmigielski , Account Manager EMEA, Global Marketing Solutions, Facebook | |
Sex, Lies and Facebook – Tools and Practices; What works and doesn’t work on Facebook Stefanos Karagos, Founder, Xplain | |
Tema in curs de confirmare Jiri Voves, Director, Socialbakers | |
Facebook Best Case Studies 2011 – 2012 Dragoș Stanca, Managing Partner, Q2M | |
Monica Mircea, Partener, Happy Digital |
15.30 – 16.00 PAUZA DE CAFEA
16.00 – 18.00 SESIUNEA IV – Workshop
Facebook Marketing Action Plan – II
Cum trebuie să abordeze companiile noile schimbări pe paginile de brand Alex Negrea, Social Media Manager, BCR | |
Tema în curs de confirmare Adrian Alexandrescu, Managing Partners, Interactions | |
Nivea – How to achieve success in your first year on Facebook Carmen Cechirdan, Brand Manager & Facebook Coordinator NIVEA Romania | |
Social Business Architects – Building Social Network Pages to Drive Business Dimitris Sideridis, Head of Creative Technology, Momobi |
De ce să participi?
- Dacă vrei să obții idei, cunoștințe practice și instrumente folositoare pentru activitatea ta direct de la specialiștii de la Facebook
- Dacă vrei să descoperi cele mai bune modalități de promovarea pe această rețea socială
- Dacă vrei să integrezi activitățile din platforma Facebook în activitățile de marketing
- Dacă vrei să te diferențiezi de competiție și să inițiezi noi tendințe în piață
- Dacă vrei să afli cum au fost create campanii de succes pe Facebook
- Dacă vrei să îți transformi fanii în ambasadori ai brandului
- Dacă vrei să colaborezi, să faci networking și schimb de informații cu profesioniști locali și internaționali implicați în domeniu
Cine participă:
- Directori de Marketing
- Brand Managers
- Directori de Creație
- Strategy Directors
- Communication Managers
- Media Directors
- New Media Managers
- Online Brokers
- Jurnaliști
Pentru a participa la acest eveniment, înregistrarea se face aici.