Acasa Diverse Garanţia Toshiba “Orice ar fi” continuă până pe 30 septembrie 2012

Garanţia Toshiba “Orice ar fi” continuă până pe 30 septembrie 2012

by Dragos Schiopu

Studiile Toshiba nu lasă loc de interpretări – reparaţiile unui laptop stricat accidental pot fi extrem de costisitoare, iar un modul LCD pentru TV costă aproape cât un televizor nou.

Copilul tău încă se mai gândeşte la cel mai recent campionat de fotbal? Din prea mult entuziasm, antrenându-se pentru meciurile pe care speră să le joace în Campionatul European, a ratat poarta şi nimerit noul televizor? Ai vrut o băutură răcoritoare, dar paharul ţi-a alunecat din mână, iar lichidul s-a vărsat pe laptopul proaspăt achiziţionat, pe ale cărui performanţe abia aşteptai să le testezi la maximum? Cuiva i-a plăcut atât de mult tableta pe care abia ai cumparat-o şi a hotărât să şi-o însuşească fără ştirea ta? Accidentele se întâmplă şi, de cele mai multe ori, impun cheltuieli semnificative. Experţii din service-urile Toshiba susţin că înlocuirea unui harddisk costă foarte mult. Dacă laptopul cade şi se sparge ecranul, va trebui să suporţi cheltuieli semnificative ca să îl repari. Iar dacă modulul LCD al televizorului se strică, mai bine te-ai gândi la achiziţionarea unui TV de generaţie nouă – va fi mai ieftin.

Sună înfricoşător? Din fericire, cu Toshiba, nu mai e nevoie să acoperi toate aceste cheltuieli. Încrederea în calitatea şi rezistenţa produselor Toshiba este motivul pentru care compania îşi sprijină clienţii orice-ar fi. Singura condiţie, foarte uşor de îndeplinit, este aceea de a înregistra produsul pe www.nomatterwhatquarantee.com* în maximum 14 zile de la data achiziţionării. Apoi, cheltuielile neprevăzute nu trebuie să te mai îngrijoreze.

Garanţia Orice-ar fi de la Toshiba te va ajuta în caz de:
a) DAUNE ACCIDENTALE: protejarea aparaturii în evenimente neprevăzute precum cazurile în care echipamentul este lovit, a fost vărsat lichid pe el sau a fost scăpat neintenţionat. Prin Daune Accidentale, Toshiba oferă reparaţii gratuite în cazul distrugerii sau apariţiei unor deteriorări care nu permit buna funcţionare a produsului.
b) PROTECŢIE ÎN CAZ DE FURT: Toshiba înlocuieşte produsele furate care au fost declarate la poliţie ca atare, în baza actelor eliberate de reprezentanţii legii.
c) RECUPERAREA DATELOR: chiar şi în caz de distrugere fizică, de erori de software sau atacuri de viruşi, Toshiba asigură recuperarea datelor pe un harddisk nou.
Toate detaliile legate de promoţie sunt disponibile pe site-urile Toshiba. Garaţia Orice-ar fi este valabilă pentru orice laptop, televizor sau tabletă cumpărate în perioada 16 aprilie – 30 septembrie 2012.
* Înregistrarea Garanţiei Orice-ar fi include şi înregistrarea garanţiei standard Toshiba.

s-ar putea sa-ti placa

Comentariile sunt inchise.